torsdag 18. august 2022

Art Journal - Travel the world

 Jeg elsker glad-fargene som er i arkene fra Studio Light - Art by Marlene.  Da jeg så arkene som jeg har brukt her, var de som skapt for hverandre synes jeg og det endte i denne egentlig ganke enkle, men fargerike siden i min Art Journal. Bilde av flere av tingene jeg har brukt på denne, finner du nederst i innlegget. 

Bakgrunnen er et ferdig ark fra Studio Light - Art by Marlene. Jeg har limt det fast med Marabu Transparent Gesso.  Jeg malte deretter på gress i bunnen av siden. Jeg har brukt 3 ulike grønn-malinger fra Amsterdam. 

Alle elementene på siden, bortsett fra teksten, er fra Studio Light - Art by Marlene. De er limt fast med Marabu Collage Kleber





Her er bilde av produktene jeg har brukt til å lime fast, samt til malingen,


Produkter fra Marabu, Studio Light og Amsterdam distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin