lørdag 11. august 2012

I love you with all my butt

Denne artikkelen er skrevet for "De kreative" på scrapping.no, den kan også leses her.

K Designs er et svensk firma som bade designer og selger ulike produkter. Jeg har vært så heldig å få leke meg med både ark og stempel. Arkene er av en skikkelig god kvalitet og har kjempelekre mønstre og farger. I mine øyne er arkene perfekt til vintage-stil, men de egner seg også til andre stiler. Stemplene er gummistempler man selv monterer med ez-mount. Stemplene er av god kvalitet de også, og det er lett å få gode resultater ved første stempling.

Jeg har laget en kjærlighets-LO med et av de fantastisk flotte tekst-stemplene. Stemplet heter ”I love you with”. Jeg har også brukt arkene ”All Times” og ”To the stars”. LOen er i Lettersize-format.


Jeg har stemplet stemplet på et mønsterpapir, klippet det opp i remser, svertet kantene og limt de fast med flytende lim.


Arkene fra K Design passer fint sammen, selvom alle har mønster.  Jeg har splættet litt med alkoholblekk på arkene for å gi de litt ekstra effekt.

Jeg har valgt å ha utstansede kanter på hver av langsidene. De er stanset ut med punch fra Martha Stewart. Jeg har sydd mønsterpapiret fast til bakgrunnskartongen. Den røde tråden gir en ekstra effekt på bakgrunnen. De pyntede sirklene er stanset ut med en Magnolia-die.


Blomstene er selv-laget, og er såkalte ”snurreblomster”.Jeg valgte å lage dem selv, for å få de i de fargene jeg ville ha. Jeg har limt fast en halvperle på toppen av hver av dem. Bladene under blomstene er en chipboard fra Dusty Attic. Jeg har sprayet den med Glimmer Mist i fargen Olive Vine for å gi den farge og shimmer.


Blomstene stikker forholdbis mye opp, mer blir en flott pynt på siden.



1 kommentar:

Merethe sa...

Så utrolig herlig LO Kristin, flotte detaljer og en stilig tekst :)

Klem fra Merethe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin