mandag 15. oktober 2007

LO: Timmys helg

Oppgave 10 for lag 1 var å scraplifte denne lo-en: http://twopeasinabucket.kaboose.com/layout_images/954835-3.jpg

Jeg vant faktisk denne runden og vil takke alle som stemte på meg. Jeg er skikkelig overrasket, men selvsagt veldig glad! Jeg hadde det veldig gøy når jeg lagde denne LO'en iallfall. Det å gjengi Timmys dager med ord jeg tenker kunne være hans egne var veldig moro. Si i fra om dere vil ha mer nærbilde av den teksten... Forøvrig er det vel et fåtall av katter i Norges land som får en hel helg dokumentert på denne måten. Mjau


1 kommentar:

Monica sa...

Gratulerer med seieren, LOen var kjempefin! Timmy er veldig heldig :)
Takk for hilsen, jeg er helt enig i at tiden går fort! Men jeg prøver å kose meg underveis også :)
Klem

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin