søndag 18. november 2007

Bryllupsalbum til vennepar

Dette albumet har vært litt lille hemmelige prosjekt siden i sommer. Vi da gjester når et vennepar av oss giftet seg og jeg var litt hobbyfotograf der. Nå hadde jeg tidlig bestemt meg for å lage dette albumet til dem og det har ligget ferdig noen uker her også. I går var endelig anledningen for å gi det til dem og det var så koselig at det ble tatt så godt i mot. Vi har avtalt at jeg skal lage noen flere sider også, med bilde de selv gjerne vil ha med, så det skal jeg ordne med etterhvert.

Også må jeg få skryte litt av meg selv... Dette venneparet vårt har fortalt meg at de er mer fornøyd med mine bilder enn med fotografens bilder. Men i går fortalte de meg også at de skulle fremkalle bilder til takkekort hos en annen fotograf (et av mine bilder). Og da hadde fotografen lurt på i alle dager hvem som hadde tatt disse bildene. For bildene mente han var skikkelig bra, både med tanke på lys og komposisjon. Og dette er en fotograf som har holdt på i mange år + at familien har drevet denne fotobutikken/fotografstudioet i ennå flere år. Så nå er jeg stolt av meg selv, spesielt fordi jeg ikke har gått fotokurs en gang. Dette skal jeg leve lenge på.














































































































































6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Kristin!
Du lager så utrolig mye lekkert!!
Jeg er imponert over deg hva du får til:)

Klem fra pilfinken

Line A sa...

UTROLIG lekkert album du har laget til venneparet deres!

Legger deg til å linklista mi i bloggen hvis det er OK?

Nina sa...

Flotte LO'er du har laget :o)

Ann Hedvig sa...

Såå heldig dine venner er, tenk å få ett slikt flott album fra bryllupet sitt.

Kjempekjekkt med skryt fra fotograf også :)

Anonym sa...

For et utrolig nydelig album du har laget. Og må si jeg er imponert over bildene.Kommer til å "stjele" ideen om hvordan ta bilde av brudebuketten når vi i bryllup til noen venner til sommeren :) Du lager alltid flotte LOer.

Anonym sa...

Jeg er helt imponert! Kjempeflott album :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin