onsdag 6. februar 2008

Jeg er med i Vi Scrapper!

Når jeg tenker meg om har jeg faktisk vært med i alle nummerene så langt, på en eller annen måte. Enten med bidrag eller tekst.

I dette nummeret føler jeg meg ekstra heldig. Jeg og Linn har skrevet en artikkel sammen om det å scrappe kjæledyr. Det er vel neppe noen stor overraskelse at jeg ble involvert i det, jeg har jo scrappet Timmy temmelig mye. Men det var kjempegøy å få være med på det, og ekstra gøy var det selvagt at så mange av mine bilder av Timmy kunne brukes. Jeg er veldig stolt av akkurat det.

I tillegg har jeg noen LO'er på trykk. En under selbe artikkelen, en i kjæledyr-galleriet og en under "scrap med søppel". Kjempegøy, og takk til Vi Scrapper for at jeg har fått lov til å bidra!


2 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

gratulere med publiseringen.....kan tenke meg timmy'en er stolt nå da..*lol*....får ta bilde av han og bladet da...hihi...... gleder meg til å få bladet så da skal jeg se etter dere.... ;o)

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Så gøy da, hihi! Gleder meg til å lese bladet! :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin