fredag 1. februar 2008

Mine DT-bidrag for Papir i Hjertet, januar

Så var januar over, og her er altså mine DT-bidrag for januar, laget for Hjertelaget. Når jeg ser på dem nå lurer jeg på i all verden hva jeg egentlig har laget. Jeg kan ikke si jeg synes de er så mye å skryte av disse her. Jeg har vært i en skikkelig tørke-periode i det siste, jeg har vært lei og tiltaksløs og helt uten inspirasjon. Det håper jeg virkelig endrer seg fremover.

Nå gleder jeg meg uansett bare til Vi Scrapper kommer til uken, der kommer det til å være et kjent lite ansikt. Spennende!






















1 kommentar:

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Synes LO'ene dine er varierte og fine jeg! Også var det gøy å se en reise-LO fra deg igjen!! Ikke for det altså, Timmy er et nyyydelig scrappeobjekt, men det er en stund siden jeg kan huske å ha sett reise-LO'er fra deg så derfor synes jeg det var litt ekstra stas :D Digget filtpynten med teksten rundt langs tulipanen og de søte blomstene du har dandert så lekkert oppi hjørnet der :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin