fredag 28. mars 2008

LO: Ute eller inne?

Denne LO'en hadde jeg med i påskekonkurransen på scrapping.no. Jeg storkoste meg med å lage denne, for jeg hadde lenge hatt planer om å scrappe akkurat dette temaet. Det lille verset har jeg funnet i en kattebok, og det passer så godt på Timmy. Noen ganger får han virkelig ikke bestemt seg for om han skal være ute eller inne. Han kan sitte på krakken sin ute, kikke inn på oss for at vi skal lukke opp døren. Men i det vi åpner, da snur han seg vekk og later som han ikke skjønner bæret av hvorfor vi lukket opp. Det samme kan skje når han sitter inne. Noen ganger lurer jeg på om han tenker "Så dumme menneskene mine er, de må jo skjønne at jeg bare skal sitte her og glo.."



1 kommentar:

Evy-Kristin sa...

He, he, he - det der er som å se LillePusi vår ;o)
Takk for verset!! *tyv-låner*
Ha en flott dag!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin