tirsdag 22. april 2008

En liten LO + snart messe

Ja, denne LO'en av Timmy var mitt bidrag til oppgave 6 i Scrappeligaen på scrapping.no. Jeg ble nr 2 i min gruppe og det var virkelig totalt overraskende. Denne Lo'en var jeg ikke helt komfortabel med egentlig, jeg synes den ble litt for enkel på en måte. Desto hyggeligere var det selvsagt å få mange stemmer da, det satt jeg stor pris på!

Ellers går det virkelig mot messe nå. Lørdag braker det løs. Jeg er i gang med forberedelser, selvom det ikke er så mange av dem. Det viktigste er kanskje kaken jeg skal ha med meg, som det går lovord om allerede. Jeg kan ikke love at det blir nok kake til alle...det er jo lissom meningen at folk skal handle og ikke bare spise kake... Men en smak skal folk få og jeg håper de aller fleste som kjenner meg igjen kommer bort og hilser på meg. Det er jo mange jeg vet at jeg kommer til å hilse på, og jeg gleder meg allerede. Jeg kommer til å ha navnskilt det står "Kristin" på, så jeg forventer noen hei på denne messa. Egentlig burde jeg hatt Timmy under armen så folk hadde kjent meg 100% igjen, men jeg tror ikke det hadde blitt så stas...

3 kommentarer:

Jorunns Fredfylte Boble sa...

For en lekker LO, utrolig stilig med de røde detaljene! Jeg kommer på messa på lørdag i år, regner med å være der rundt 12 for da er det kanskje litt stillere? Håper vi sees i hvert fall! *klem*

Linn sa...

Flott LO! Likte fargene godt. Gleder meg til å skravle litt med deg på messa - håper det blir tid til det : )

Anonym sa...

Dritlekker LO!!!! Syns de mønsterarkene er så fine - og nå fikk jeg idé til flere måter å bruke de på!!! Hva slags ark er det du har i sirkel?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin