fredag 9. januar 2009

Noen LO'er fra desember + klar for krigsfinale!

Det ble noen LO'er på meg i desember også, men de er ikke lagt ut her i bloggen min før nå. Jeg er visst litt treg om dagen...

Hjertelaget ble i desember utfordret til å scrappe noe vi var misfornøyd med ved kroppen vår. Helt ærlig, jeg hadde nok å velge og vrake i. Men jeg valgte til slutt å gå for et av mine virkelig store komplekser...mine altfor mange kilo. Jeg har alltid hatt komplekser for dem, aldri noen gang vært ordentlig slank og kommer nok heller aldri til å bli det. Det å publisere denne LO'en er også vanskelig, fordi den jo byr på mine innerste tanker...


"Lukten av jul" var mitt bidrag til oppgave 10 i scrappekrigen. Og tro det eller ei...jeg gikk videre. Runde 11 er alt over, mitt bidrag i den runden kan sees her. Uansett, det at jeg gikk videre betydde at jeg nå er i finalen. Finalen består av 4 deltakere og blir 2 oppgaver. Jeg er overrasket over å ha kommet så langt, men også veldig stolt av meg selv. Vinne hele greia gjør jeg neppe, men kanskje jeg kan håpe på¨en "pallplass"?

Denne LO'en er av min kjære Timmy. Jeg lagde den i november, på scrapptreff hos Renate. Det er egentlig ingen tanke bak denne, jeg bare satte meg ned og den ble det den ble... Men med et så fint motiv, kan man vel ikke klage? Timmy-pusen er jo verdens herligste gutt!

Forøvrig er det lastet opp masse fine i januar-galleriet til Papir i Hjertet, så ta gjerne en liten titt. Jeg er for tiden i 50-og 60-talls-modus siden jeg scrapper bilder jeg fikk til jul...bilder som er tatt av min morfar for mange år siden.


6 kommentarer:

Min lille krok i verden sa...

Hei Kristin

Her inne har jeg aldri vært før, jeg kommer ikke en dag for tidlig ser jeg. Fy filler`n så mye flott
du har laget. Takk for at du deler.
Må si at din "for mange kg." Den gikk rett i hjertet på meg. Det kunne like godt vært mine tanker og jeg synes du er modig og tøff som deler dette med oss :-)

Jeg har jo møtt deg en gang og må si at du skjuler disse kiloene dine godt. Du er en flott dame og som slik jeg ser det har du ikke noenting å være flau over.
God helg!
Klem fra meg (også ahs68)

Monica sa...

Så fine LOer Kristin, kjempeflotte. Og du, jeg er ikke overrasket over finaleplassen i krigen, de LOene du har levert taler for seg selv.
Gleder meg veldig til å følge deg i finalen.
Ha en fortsatt fin lørdagskveld.
Stor klem

Vibeke sa...

Så mye flott du lager - falt helt for den KG lo'en din altså!!!

Anonym sa...

Utrolig tøft å stille opp på den utfordringa! En så personlig, og superflott LO!!!!!!!!

Carina sa...

Så mange flotte LO'er det var her...du er kjempeflink!
Det ligger en utfordring til deg i bloggen min.

Siri Fjørtoft, kaBoks sa...

Det er første gongen min inne på sida di. Så mykje flott du lagar! Eg vil berre seie meg heilt ueinig i dine kommentarar til din eigen kropp...Eg synest du ser flott ut! Alle får vel valkar når dei sit framoverlent i bikini vel! No skal eg ikkje kimse av dine kompleksar, eg har nok av dei sjøl, men eg tenkte eg berre ville dele at ikkje alle tenkjer det samme som deg når dei ser biletet!

Siri

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin