tirsdag 19. mai 2009

LO: Timmys tanker om fremtiden

Jeg ble altså utfordret på ScrappeHuset i april og her er resultatet. Jeg har allerede fått masse hyggelige tilbakemeldinger på denne LO'en. Jeg kan ikke akkurat si den er så fryktelig avansert, men den er jo spesiell på sin måte allikevel. Og naturligvis hadde jeg det kjempegøy når jeg lette etter passende bilder, og ikke minst fikk på Timmys tanker på bildene. Yrker som elektriker, bilmekaniker, TV-slave osv ble det desverre ikke plass til.

Materialliste på denne finner du i Galleriet til Papir i Hjertet.


2 kommentarer:

Miriam Elisabeth ツ sa...

denne var nydelig! likte den skikkelig godt.

Beate sa...

Åja der er jo Timmy igjen ja!! Nesten som at alle kjenner den pusen der :)

Veldig morsom layout

Ønsker deg en riktig fin dag videre

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin