torsdag 25. juni 2009

Tvilling-kort

Jeg har laget dette kortet på treffet som Hjertelaget hadde i juni. De andre på DT-teamet til Papir i Hjertet er til stor inspirasjon for meg, og ekstra stas er det når noen av dem i tillegg skryter av det jeg har laget. Jeg føler meg jo fortsatt som en anonym scrapper, men jeg ser jo også at jeg kanskje har funnet min egen lille stil som jeg klarer å holde på i det jeg lager. Dette kortet laget jeg til en venninne som fikk tvillinger i mai. Materialliste finnes i juni-galleriet.



Og til slutt et lite bilde av lille prinse-gutten som storkoser seg ute sammen med fotograf-mammaen sin. Bildet ble ikke så skarpt, men det er allikevel noe over dette bildet som jeg falt litt for. Forøvrig synes Timmy det er minst 15 grader for varm om dagen, så i motsetning til mamma'n sin håper han på mindre sommer...



2 kommentarer:

Rasofiel sa...

hehehe, for et morsomt bilde av timmygutten :D ♥ og et nydelig kort! elsker fargekombinasjonen :O)

Skulle egentlig bare innom her fordi jeg følte jeg måtte tipse deg om denne utfordringsscrappebloggen for scrapping av kjæledur:D♥ Her er link:

http://a-true-friend.blogspot.com/

Laurie Dunn sa...

Wow! Beautiful layout :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin