mandag 29. mars 2010

Notisbok inspirert av Tim Holtz

Jeg er inspirert! Og denne gangen er jeg inspirert av Tim Holtz. Jeg har en bok av han, Distressables 2 som inspirert meg skikkelig.  Jeg har alltid synes at Tim Holtz har en tøff stil, men har aldri prøvd meg på den.  Men etter denne boken, eller hefte er det vel mer, fikk jeg lyst til å prøve meg på denne stilen selv. 

Notisboken er en bok fra Melissa Frances, jeg har dekorert den med papirer fra Tim Holtz, samt metallpynt fra han. 

Klokken er fra Tim Holtz, det rustede hjertet har jeg hatt liggende i noen år.  Stickersene er fra 7Gypsies.

Nøkkelen er også fra Tim Holtz.

Bokstavene er fra Making Memories, og nøkkelhullet fra Tim Holtz.
Kantene er distresset, slipt og fått en dusj med Glimmer Mist.


6 kommentarer:

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Kjempestilig Kristin! Likte den utrolig godt!

Klem fra Gøril

Marianne/skorpionen sa...

Utrolig stilig Kristin!
Skikkelig røff og tøff i ekte TH stil!

Ha en super dag!
Klem fra Marianne

Grethebella sa...

Dette fixet du bra, den ble knall tøff!
Kikker og kikker og oppdager nye detaljer hele tiden :)
Flinka!

Påskeklem fra Grethe

Unknown sa...

Denne var rett og slett GRISELEKKER Kristin. Så utrolig flott med all metalldekoren - en fryd å ta frem som notisblokk i møter!

Monica sa...

Utrolig lekker bok. Så gøy å se deg med den stilen, som du selvfølgelig mestret med glans :)

Renate sa...

Rett og slett dritlekker!
Moro å se noe så gjennomført mannlig til deg å være, og så stilig det ble slik vintageinspirert og.

ha en super påske. Klem

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin