fredag 1. oktober 2010

LO - You're my prince

For "de kreative" på scrapping.no var jeg heldig å få teste noen stempler. De herlige digitale stemplene til Desgign2Delight var utrolig morsomme å teste ut. De finnes i mange ulike stiler og motiver, og er ypperlige både LO'er og på kort.


Jeg valgte å lage en litt humoristisk LO av froskestemplet, synes den passet perfekt til dette temaet.


 Motivet er fargelagt med Promarkers, har brukt fargen Forest green på frosken og Gold på kronen.  I tillegg har jeg lagt en kant med fargen Cool Grey 1 rundt motivet.

Jeg valgte å feste motivet på 3d-puter for å få motivet til å stå litt opp fra arket og dermed gi mer effekt.

Oppe til venstre har jeg printet ut en liten versjon v frosken, også denne er fargelagt med Promarkers.

Også den lille frosken har jeg festet 3d-puter under. 

Den taggete kanten er stanset ut med Martha Stewart sin Zig Zag-punch. Det gule arket er fra Jillibean Soup.

Bokstavene er foam-thickers fra American Crafts.

For å ikke ha alle bokstavene like, valgte jeg å farge bokstavene til ordet "prince" med Promarkers i en rødtone.

Rundt kanten på det gule arket har jeg limt fast krepp-bånd fra Heidi Swapp. Dette gir en fin ekstra og leken effekt på LO'en.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin