søndag 10. oktober 2010

Love

Denne LO'en er laget for de krative på scrapping.no.

Blomstene fra I am roses er utrolig vakre, og finnes i alle mulige former, størrelser og fasonger. Ut i fra navnet sier det vel seg selv at denne butikken selger roser, men visste du at de også har et godt utvalg av andre typer blomster? Jeg falt pladask for de litt fargerike lagvise blomstene og valgte å bruke massevis av dem på en LO.

På LO’en min valgte jeg å plassere en helt masse blomster i en hjerteform over kjærlighetsbildet mitt. Alle blomstene er limt fast med Zip Dry Paper glue. Bakgrunnsarket er Bazzill Vanilla, og det har fått noen dusjer Glimmer Mist i fargene Viva Pink, Burnt Red og Blue Skies og Maya Mist i fargen Brown.



Blomstene er limt fast litt halvveis oppå hverandre for å dekke hjerte-formen. Innimellom blomstene har jeg limt på perlehjerter i ulike farger, samt utstansede blader fra QuicKutz litt under blomstene.

Kantene på LOen er svertet med Distress Ink Pad i fargen Brushed Corduroy.

Love-bokstavene er bokstaver fra Jillibean Soup. De er farget med Maya Mist i fargen Brown.

Nederst i venstre hjørne valgte jeg å ha en liten søt tillegstekst. Teksten er rub-obs fra Melissa Frances.

3 kommentarer:

Inger sa...

Denne var utrolig søt Kristin!!
Lekkert med hjertet laget av blomster....og søtt med de mini hjertene innimellom.

Anonym sa...

Kjempesøt LO! Og så romantisk da, og det passer jo bra når romantikken står i høysetet noen dager nå! ☺

Marianne/skorpionen sa...

Så nydelig og romantisk!
Elsker den lille rubonsteksten i hjørnet.

Ha en flott kveld!
Klem
Marianne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin