lørdag 16. oktober 2010

Ting og tang med Hobbyhimmelens produkter

"De kreative" på scrapping.no har fått lov å teste ut Hobbyhimmelens lekre nye produkter. Her det det jeg lagde av dem. De har kommet med utrolig lekre utklippsark og blomster. Utklippsarkene er av tykk og god kvalitet, noe som gjør at de både egner seg til å klippe ut, file og sverte. Man kan gjøre masse med de uten at de blir ødelagt.


Jeg dekorerte først en boks med Toffifee.

 Boksen er lett å dekoere, siden man kun dekorerer den “rundt”, og ikke på sidene.

 På boksen brukte jeg et utklippsark med vintermotiv. Motivet er filet langs kanten og deretter svertet med stempelpute. Av papir har jeg brukt rødt ark fra 3ndyDesign, juleblomst fra Prima og vintagebokside og noter. Noen av kantene er embosset med UTEE i gull



Et av utklippsarkene til Hobbyhimmelen er med motiver tilpasset fyrstikkesker. Alle motivene på dette arket er i en størrelse som passer til de halvstore fyrstikkeskene. Dette gjør at fyrstikkesker kan dekoreres kjapt og enkelt, og allikevel bli dekorativt.


På denne fyrstikkesken har jeg klippet ut motivet i sin helhet, limt på deler av boksider i to av kantene, embosset det med kobberfarget Zing-embossing ved hjelp av et tekst-stempel og deretter festet et hvitt sheer-bånd rundt motivet.

I båndet har jeg knytt en hjerte-charm. Alle kantene er svertet med Distress-stempelpute i fargen Vintage Photo.




På denne esken valgte jeg å klippe ut motivet, file det langs kantene og deretter sverte det med stempelpute.


Esken er dekorert med grønt julepapir, vintage bokside, kobber-embossing og en blomst fra Hobbyhimmelens egen kolleksjon.



Til slutt lagde jeg et kort med flere av Hobbyhimmelens produkter.


Motivet er fra et av utklippsarkene og blomstene er fra deres egen kolleksjon. Sommerfuglene er også fra deres egen kolleksjon. De selges i pakker hvor hver pakke har tre ulike størrelser av sommerfuglene. På dette kortet har jeg brukt de to minst størrelsene.

På kortet har jeg brukt mønsterpapir fra My Mind’s Eye og Prima. Jeg har farget en gammel duk med Glimmer Mist og brukt deler av denne. I tillegg har jeg brukt vintage bokside, deler av et noteark, en pyntebrad og litt rutete tape.

Kortet har fått en dusj med Glimmer Mist her og der. Sommerfuglene har fått en dusj med Glimmer Mist i fargen Pearl.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin