torsdag 2. desember 2010

Stempler fra Art Impressions

Denne artikkelen er skrevet for "De kreative" på scrapping.no.

Art Impressions har massevis av herlige stempler med særpreg og personlighet. Stemplene finnes både som humoristiske varianter og mer ordinære stempler.

På denne boksen har jeg brukt en liten julemus fra Art Impressions. Selve boksen er en dekorert boks med Toffifee. Mønsterpapiret er fra My Mind's Eye (serien Lush) og notearket er kjøpt på loppemarked. Alle kanter er svertet med stempelpute.
 

Musen er fargelagt med Promarkers og deretter klippet ut. På notearket har jeg embosset litt. Jeg stemplet først med et tekst-stempel fra Art Impressions og embosset etterpå med Zing kobber-embossing fra American Crafts.

Tekst-stemplet er fra Norsk Stempelblad. Ovalene er stanset ut med Spellbinder-dies.  Blomstene er fra Prima.

På dette kortet har jeg brukt en herlig fisker fra Art Impressions. Fiskeren er fargelagt med Promarkers og deretter et ovalene stanset ut med Spellbinder-dies. Bakgrunnsarket på kortet er fra Basic Grey, mens tekst-arket er fra Bo Bonny. Alle kanter er svertet med stempelpute.

På dette kortet har jeg brukt en herlig "gubbe" fra Art Impressions. Han er fargelagt med Promarkers. På motivet har jeg brukt lite farge og mye blender for å få de mer duse fargene. Bakgrunnen har fått en dusj med Maya Mist i fargen Brown. Bakgrunnen er også dekorert med crackle paint påført med bobleplast. Pynten/figuren midt på kortet er stanset ut med en die fra Sizzix. Den er lagt i to lag, hvorav den øverste har fått en utstanset sirkel med Spellbinder-die og den nederste er stemplet med tekst-stempel. Lagene er limt sammen med 3d-puter for å få litt opphøyet effekt. Til slutt dekorerte jeg med pyntetape og blomster.

1 kommentar:

Hege sa...

Herlige kort du har laget Kristin! Kule de stemplene.

Nydelig sjokoladeeske!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin