søndag 6. februar 2011

Jul i februar

Det er kanskje tidlig å starte med julekortene allerede i februar, men det var veldig koselig å lage et par julekort. Jeg har gjenoppdaget Promarkersene mine og har storkost meg med å fargelegge i dag. Har også oppdaget hvor masse flotte trykk man kan få ved å maskere stemplene sine, så dette har jeg gjort på begge disse motivene.

Dette kortet er laget med Magnolia-motivet, diverse julepapir og en farget tag.

Motivet er satt sammen med maskering, stolen og nissen er to ulike stempler. Enkelte områder av nissen har fått en hinne med Glossy Accent.

Tagen er farget med Distress Ink i brunfarger, tyll i hullet og pyntet med en julecharm.

Langs kantene har jeg embosset med kobberfarget embossing.

Og som tekst valgte jeg enkelt og greit dette nissepost-stemplet.

På dette kortet har jeg også maskert stemplene. Jeg synes denne teksten passet så godt sammen med denne nydelige Magnolia-engelen. Stoffbitene er noe gamsle rester av et eller annet jeg hadde liggende.

Motivet er stanset ut med Spellbinder-die og farget med Distress Ink i fargen Brushed Corduroy. Tekst-stemplet i bakgrunnen er fra Inkido.

God Jul-stemplet er også fra Inkido.

Snøfnuggene er punchet ut med en Martha Stewart-punch, de har fått litt glitterlim på seg og deretter en sølvkrystall i midten.

1 kommentar:

Veronica sa...

Dette var 2 kjempe fine julekort :D. Og du, det er greit å være tidlig ut, så slipper man å stresse i desember :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin