søndag 27. februar 2011

Skissedilla #100

Skissedilla feirer jubileum med sin skisse #100, og jeg måtte selvsagt benytte muligheten til å bli med på feiringen. Denne gangen er det valgfritt hvilken skisse man velger, ut av alle de de har lagt ut. Jeg hadde en pen bunke med ulike skisser jeg hadde lyst til å prøve meg på, men endte til slutt på en.

Jeg valgte skisse #19 (bilde av den litt lenger ned i innlegget). Bildet jeg har brukt denne gangen er fra Kefalonia i Hellas. Bildet er tatt i den utrolig sjarmerende fiskerlandsbyen Fiskardo.


Blomstene jeg har brukt er fra Prima. Swirlene er fra en dies fra Marianne Design. De små sommerfuglene er stanset ut med Martha Stewart-punch.

Bokstavene er thickers fra American Crafts.

Har skrevet en kort, liten tekst for hånd denne gangen. I tillegg har jeg sydd litt i kanten av bildet.

Splættene er fra Glimmer Mist i fargene Candy Apple Red og Olive Vine.

Skyene er stanset ut fra en dies fra My Favorite Things.

Og dette er skissen jeg valgte som utgangspunkt.

6 kommentarer:

Brit Sviggum sa...

Ja, dette var virkelig idyll!! For en herlig LO! Elsker skyene med den lille sommerfuglen og de splatene! Så fint :)
Tusen takk for deltakelsen :)

Marianne/skorpionen sa...

Nydelig og harmonisk LO! Virkelig fått med stemningen i denne! Koselig med de små sommerfuglene :)

Ha en flott kveld :)
Klem
Marianne

Carrin sa...

Herlig!! Skjønne farger og digger de splattene :)

Monica sa...

Så herlig, sommerlig, gresk, kjempefin LO. Du inspirerer snuppa, jeg vil også scrappe sydenbilder og feriebilder og bilder generelt egentlig, hehe. Lykke til hos Skissedilla, jeg heier på deg :)
Klem

Elisabeth Helland sa...

nydelig fargevalg, grønt og rødt er jo bare himmelsk sammen! flott løsning du har på skissa....

Grethebella sa...

Sommer sommer kom til meg, vinter vinter dra din vei :)
Fikk sommerfølelse deluxe av Lo'en din. Deilig med gode minner man kan ta vare på.
Klem Grethe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin