fredag 25. mars 2011

De kreatives favoritter 2

"De kreative" på scrapping.no, har en forholdsvis ny "spalte" med sine favorittprodukter. Runde nr 2 er publisert. Alle favorittene kan sees her.

Her er min favoritt denne runden:
Jeg har gjenoppdaget embossing og jeg synes det gir en fantastisk effekt på både LO’er og kort. Jeg skal innrømme at jeg sjelden embosser typiske stenmpelmotiver eller tekster, men bruker det på vintage-stempler osv på sidene av LOene mine. Mine favoritter er Zing-embossing fra American Crafts og UTEE. Zing-ebossingen er ypperlig på stempler, men UTEE bruker jeg bare langs kanten uten å ha stemplet med noe stempler. På UTEE bruker jeg kun vannmerkeputen og embossingen sammen.


På de to øverste har jeg brukt kobberfarget embossing.


 På denne har jeg brukt gullfarget UTEE.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin