fredag 18. mars 2011

Vintageudfordring nr 18

Vintageudfordring har lagt ut sin utfordring nr 18 og det var en herlig utfordring jeg bare måtte slenge meg med på. Oppgaven var nemlig å la seg inspirere av banneret deres til å lage noe.

Jeg har valgt å la meg inspirere av fargene i banneret. Fargene har jeg nemlig lagt merke til tidligere og jeg synes de er så lekre. Jeg valgte denne gangen å lage en boks. Boksen har opprinnelig vært med valnøtter i.


På forsiden har jeg lagt inn et dekorfelt foran med annet papir. På forsiden har jeg også pyntet med diverse blomster, osteklede (eller osteklut som mange kaller det), utstansede løvblader, perleremser og små sommerfugler.

Kantene er stanset ut med en Martha Stewart-punch. Sommerfuglen er også fra en MS-punch.

På lokket har jeg også pyntet med blomster, sommerfugler og osteklede. På selve lokket har jeg stanset ut flere sirkler med spellbinder-dies og limt oppå hverandre. Lokket er i utgangspunktet blankt, men jeg synes det ble litt mer dekor i å ha mønsterpapir som bakgrunn.

Også på lokket har jeg pyntet med små perleremser sammen med blomstene.

Her er boksen sett fra siden. Både på papiret rundt og på lokket har jeg enkelte steder embosset med kobber-embossing for å få litt mer effekt.

8 kommentarer:

Monica sa...

Kjempeflott Kristin. Du er utrolig flink til å lage de lekreste ting ♥

Nora sa...

Very pretty, especially what you did with the front ;)
Big hugs,
Nora

Renate sa...

Denne boksen er bare så skjønn Kristin og er usedvanlig lekkert pyntet. Kjempemoro å se noe skikkelig vintage fra din kant!
Lekre blomster, flott med slik osteklut og så stilig det ble med boksiden halvt gjemt under mønsterarket. Flott ide!

Takk for din deltagelse hos Vintageutfordring.
Klem fra Renate

Grethebella sa...

Så utrolig lekker!
Nydelig pyntet og nydelige farger, skikkelig vintage følelse ga det meg.
Når jeg så at du hadde lagt ut boks tenkte jeg på de flotte mais boksene noen laget på Hønetreffet.

God helg!
Klem Grethe

Anonym sa...

♥♥♥ Denne var utrolig lekker og pen!
Ha en fin dag ♥♥♥

Trine sa...

Kjempelekker boks du har lagd! Ønsker deg ei superfin uke!

Siw Eldhuset Hansen sa...

denne boksen er bare så lekker:) Nydelig for øyet:)

Linda S. L sa...

virkelig nydelig boks :D
takk for din deltagelse hos vintage udfordring!
klem linda s l

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin