mandag 9. mai 2011

Kreative Krumspring #18

Kreative Krumspring har en skisseutfordring gående nå, med frist for levering 22.mai. Jeg har valgt å være litt kreativ med skissen denne gangen. Det viktige med skissen var å ha med firkantene som skissen viser. Jeg har massevis av firkanter på min LO, men de er plassert litt på kryss og tvers for å skape litt mer liv.

LO'en er en samling av bilder, billetter og andre elementer fra London-turen vår i april. Og den er selvsagt laget i rødt, blått og hvitt....Storbritanias egne farger.

Langs kantene har jeg revet opp et tube-kart og limt fast. Synes dette gir en fin og fargerik effekt.

Under bildene har jeg limt skikkelige scraps fra turen. Her er billetten for flytoget, nøkkelkortet til døren på hotellet (fy oss for å ta den med oss) og et klistremerke med stedsnavn på.

Her er billetten fra besøket på Madam Tussauds. Har også limt fast 1 penny fra turen.

Og her er et av Travelcardene våre, som er ukeskortet vi brukte på tuben. Bayswater-skiltet er klippet ut fra et bilde jeg tok.

Boardings Passet er fra flyturen, vi fløy med Norwegian. Underground-skiltet er et klistremerke.

Og her er billetten fra London Eye, og et klistremerke med Victoria på. "Mind the gap" er klippet ut av et klistremerke.

Tittelen er en plastmagnet jeg kjøpte i London. Kjøpte den med tanke på scrappingen, og er veldig glad jeg fikk brukt den.

4 kommentarer:

Monica sa...

Denne var bare RÅKUL! Digget den. En skikkelig LONDONSK LO *fnis* Utrolig mange detaljer og scraps du har fått med. Kjempefin! :)

Anonym sa...

Kjempeartig og fargerik lo! Minner meg litt om albumene mamma lagde til oss, der var det alltid med sånne minner som billetter osv.

Siw Eldhuset Hansen sa...

kjempe stilig:) også så flott med kartet som bakgrunn:) Jeg har også hivd meg på denne utfordringen:)Ha en fin dag Kristin:)

Wenche sa...

Kjempeflott løsning! Jeg likte godt innslagene av friske farger.
Takk for at du deltar, og ha ei god helg

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin