tirsdag 7. juni 2011

Stampingscrapping

Denne artikkelen er skrevet for "De kreative" på scrapping.no, den kan også leses her.

StampingScrapping har kjempelekre clear stamps som har mange bruksområder. Og ikke nok med det...det beste av alt er jo også at de passer til Spellbinders. Jeg var så heldig å få teste ut en av cler stamps-platene fra StampingScrapping.


Jeg valgte å lage et kort med en av ovalene på, samt en av tekstene.

Stemplet er stemplet på hvit kartong med vannmerke-stempelpute. Jeg har deretter svertet over motivet med PanPastels i en gråfarge. Motivet blir da synlig, og det gir en fin effekt med svertingen. Jeg har etterpå stemplet på teksten. Ovalen er til slutt stanset ut med Spellbinder og deretter pyntet med grønne halvperler.

Blomsten er satt sammen av flere ulike blomster. Blomstene er festet sammen med en perlebrad fra American Crafts. Bak blomsten har jeg festet sorte krystall-swirls fra Prima.

Motivet er et stempel fra LaBlanche. Enkelte deler av stemplet har jeg farget med kritt. Jeg har deretter tatt på litt glitterlim på enkelte av de fargede områdene.

I hjørnene på bakgrunnsarket har jeg brukt en hjørnepunch fra Martha Stewart. Alle kanter på arkene jeg har brukt er forøvrig svertet med PanPastels.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin