mandag 4. juli 2011

Skjønnlitteratur selges (pocket og innbundet)

Jeg har vært lesehest lenge og bøkene hoper seg opp hos meg. Har derfor bestemt meg for å selge unna en del for en billig penge. Jeg sender naturligvis billigst mulig. Eventuelt kan jeg også levere i Hokksund-området, eller det kan hentes i nærheten av meg. Send meg en PM på scrappforumene, på Facebook eller legg igjen din mailadresse i kommentarfeltet her, så sender jeg deg en mail.

Alle bøkene er veldig pent behandlet og kun lest en gang.

Jeg har følgende bøker til salgs:

Pocket:
Gulldronning, perledronning, Margaret Skjelbred, kr 25
Små sitroner gule, Kajsa Ingemarsson, kr 30 (Boken har annet design enn linken viser, sidene er av tykk kvalitet)
Zona Frigida, Anne B. Ragde, kr 25
Der Gud gråter, Siba Shakib, kr 20
Timene, Michael Cunningham, kr 20
Menneskejegeren, Christopher Keane og Dittie Thorson, kr 5 (finner desverre ingen link)
Drømmehjerte, Cecilia Samartin, kr 50
Et glass melk takk, Herbjørg Wassmo, kr 25
Der regnbuen ender, Cecilie Ahern, kr 25
Forsoningen, Karen Kingsbury, kr 10
Ines, jeg elsker deg, Isabel Allende, kr 25
Noen kjenner mitt navn, Lawrence Hill, kr 30


Innbundet:
PS, I love you, Cecilie Ahern, kr 50
Ut og stjæle hester, Per Petterson, kr 50
Arvetanten, Simonetta Agnello Hornby, kr 20 (linken sier paperback, men denne er innbundet)
Señor Peregrino, Cecilie Samartin, kr 60
Brudereisen, Marieke van der Pol, kr 30 (linken sier paperback, men denne er innbundet)

Det kan være at det kommer fler bøker etterhvert. Jeg har mange fler, men vet ikke helt hvor jeg har gjort av dem i øyeblikket...

Når det gjelder bøkene uten linker, så spør meg gjerne dersom du vil vite mer om dem. Det er også lov å prute på prisen dersom du kjøper flere bøker.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin