torsdag 15. september 2011

Herrekort

Dette kortet er laget for "de kreative" på scrapping.no, det kan også sees her.

Adidit har noen kjempelekre digitale ark som egner seg både til kort og til Loer. Spesielt falt jeg pladask for arket med tall, som er i en herlig røff og vintage-aktig stil. En stor ulempe med arket er at det dessverre ikke inneholder tallet 0, men det kan jo heldigvis brukes til andre ting allikevel


På dette kortet har jeg brukt Chaplin-bilde fra et av arkene, samt tallene. Jeg har skjært ut matter i samme farger som bildet har. Mønsterarket er et gammelt ark fra Prima. Tekststemplet er fra Kreativ Hobby.

Tallene har jeg stanset ut med en sirkelpunch og laget mine egne Pebbles ut av.


1 kommentar:

Marit sa...

Kjempekult. Jeg digger mannekort og tar alle med meg alle tips jeg kunne få..egne pepples blr veldig stilig:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin