torsdag 22. september 2011

Julesjokolade

Denne artikkelen er skrevet for "De kreative" på scrapping.no, den kan også leses her.

Made By Janet har de flotteste digitale bilder og elementer du kan tenke deg. De kan brukes både samlet og alene og passer til det meste.
Jeg har denne gangen valgt å bruke 2 englebilder på mine dekorerte julesjokolade-bokser. Boksene er bokser fra Anthon Berg med god sjokolade. Jeg har dekorerte selve innpakningen på boksen.


God Jul-sirkelen er et stempel jeg har stemplet og deretter svertet med stempelpute. Tekstene er stanset ut med en sirkelpunch som måler 1 inch i diameter. Oppå sirkelen har jeg limt en Pebbles. Jeg har også limt på noen små sølvstjerner som ekstra pynt.

God Jul-sirkelen er et stempel jeg har stemplet og deretter svertet med stempelpute. Tekstene er stanset ut med en sirkelpunch som måler 1 inch i diameter. Oppå sirkelen har jeg limt en Pebbles. Jeg har også limt på noen små sølvstjerner som ekstra pynt.

Jeg har i tillegg dekorert med noen røde julestjerner. Den grønne borden er kartong stanset ut med en Martha Stewart kantpunch.


Boksen har åpning på siden og selve sjokoladen dras lett ut selv om boksen er dekorert.

Jeg synes disse englene var så flotte, at jeg lagde ennå en boks med samme motiv.


Motivet er her klippet ut og limt fast.


Jeg har også på denne boksen laget en pebbles. som pynt. Motivet inni pebblesen er fra et digitalt bilde fra Made by Janet. Godtestavet er også klippet ut av et digitalt element, og deretter limt fast.


Blomstene er satt sammen av ulike blomster fra Prima og deretter festet sammen med en brad.


Boksen har åpning på siden og selve sjokoladen dras lett ut selv om boksen er dekorert.

1 kommentar:

Marianne/skorpionen sa...

Utrolig lekre bokser du har laget og veldig nydelige motiver!
Veldig kjekke gaver å gi bort og laget personlig på denne måten.

ha en god kveld
klem
Marianne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin