søndag 25. september 2011

Vintagekort

Denne artikkelen er skrevet for "De kreative" for scrapping.no, den kan også leses her.

Beadsupplies har masse lekre småsaker som egner seg som pynt. Jeg var heldig å få teste ut en liten pakke, og den var helt perfekt til et vintage-kort.

Kortet er i størrelse 6*6 og jeg har valgt å lage det i samme farger som bildet jeg valgte og som det lekre båndet jeg fikk i kitet.

Teksten er selvlaget, printet ut og deretter klippet ut slik at den passet i den ovale rammen. Jeg har limt den fast i bunnen og deretter dekket hele overflaten med Glossy Accent. Blomstene er i en lys lilla farge. Jeg har farget to av dem slik at de blir mørkerøde. De er farget med Copic-tusj i fargen R39-Garnet.

Den lille fuglen har jeg filt litt langs kantene for å gi den en litt mer slitt effekt.


Båndet er limt fast med glue dots og flytende lim.

Jeg har limt på en fugl oppå båndet. Jeg har også pyntet med en av blomstene, samt en av de grønne metallsirklene. Metallsirkelen er farget rød og deretter filt ned for å gi den litt dusere farge. Sirkelen er damen i er laget som en egen Pebbles.

I det ene hjørnet øverst har jeg limt fast en av de dekorative kobber-pyntene. Jeg har klippet av den ytterste enden slik at den skulle passe til kanten av kortet.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin