mandag 17. oktober 2011

Hurra, jeg er med i DT

Endelig kan jeg offentliggjøre det! Og det er med stor stolthet jeg kan fortelle at jeg er en av de heldige som har blitt med i DT til Kreativ Hobby! Vi er 3 nye jenter i teamet, så totalt er vi nå 7 stk.

Jeg er stor fan av Kreativ Hobby sine flotte og herlige stempler, så det å få være med i teamet er virkelig en stor ære! Jeg gleder meg masse til oppgaven og til all inspirasjon både jeg og de andre kan gi med disse fantastiske produktene!

Følg med i bloggen til Kreativ Hobby, der vil det komme jevnlig oppdateringer av ting som lages.


8 kommentarer:

mo9ca sa...

Gratulere så mye, stor stas!!
*klem*

Hlora sa...

Congratulations! You will be a good in this DT!))) I am glad for you!

Lise Mariann sa...

Herlig! Gratulerer så mye! :-)

Linda's Dillerier sa...

Gratulerer så mye Kristin. Jeg gleder meg til å se du trylle med de flotte stemplene.

Elisabeth Helland sa...

gratulere så mye.....artig artig

Hildegunn sa...

Hipp og hurra!
Dette blir så moro!

Klem

Anne Bente sa...

Hipp Hurra for at du sa JA :-) Velkommen til oss hos Kreativ Hobby - vi gleder oss like mye som deg!
Klem Anne Bente

Marianne/skorpionen sa...

Gratulerer så mye Kristin!! Her har de vært knallheldige som har fått deg med på laget! Snakker om rett person på rett sted!
Grattis igjen!
Klem

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin