torsdag 10. november 2011

Fyrstikkeske

Denne fyrstikkesken har jeg laget til følgende utfordringer:
-CopicMarker Norge #4 - snøkrystaller (frist 13.november kl 21.00)
-Ett Trykks november-utfordring - lys (frist 25.november)

Fyrstikkesken er en trekantet fyrstikkeske fra Papirpikene. Motivet jeg har brukt er fra Panduro. Pebblesen er selvlaget og man kan laste ned disse gratis her fra min blogg. Bak motivet har jeg limt fast osteklut/osteklede.

Motivet er fargelagt med Copics. Jeg har brukt følgende farger:
Jente: R27, R29, R46, Y32, Y38, E37, Y31, W2
Gutt: E31, E33, E35, B93, B95, B97, B99, N2, N4, N6, E00
Himmel: B91
Tre: G24

På baksiden har jeg limt fast osteklut/osteklede og snøkrystaller.

2 kommentarer:

Linda sa...

Denne var flott :) Koselig med juleting.

Toneloni * Tonje sa...

Lekker og så morsomt motiv!!

Takk for at du deltar hos oss - CopicMarkerNorge

Klem
Tonje

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin