tirsdag 1. november 2011

Gavepakke

Har laget denne lille gavepakken for "De kreative" på scrapping.no, artikkelen kan også leses her.

Det er alltid praktisk med digitale figurer som kommer ferdig fargelagt. Denne gangen har jeg brukt en herlig nisse fra Digital Paper Craft. Nissen er printet ut på papir og deretter klippet ut før jeg brukte den. Jeg har brukt den til å dekorere en fyrstikkeske.

På fyrstikkesken har jeg brukt en teknikk med UTEE som gjør at man dekker hele flaten med UTEE og gir det hele dermed en spennende effekt.

Måten man gjør dette på er å først påføre embossing-stempelpute, deretter UTEE (hell av det overflødige) og deretter varmer opp med embossing-pistol. Gjenta disse trinnene til man har fått den tykkelsen på hinnen man ønsker.

Etter tørking har jeg brekt litt på motivet for å få en litt ødelagt og sprekt overflate. Bakgrunnen stemplet jeg med et stort bakgrunnsstempel fra Kreativ Hobby før jeg embosset.

Juletid-stemplet er også fra et stempel fra Kreativ Hobby.

Til slutt har jeg pakket fyrstikkesken sammen med 3 telys. Da har man en fin liten gave som kan gis bort til jul.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin