søndag 13. november 2011

Vinnere av min pebbles-konkurranse

Fristen for å delta i min pebbles-konkurranse var i dag 13.11.11 kl 18.00.

Det kom inn hele 38 bidrag og jeg har storkost meg med å se alt det flotte som er laget. Det har også vært utrolig inspirerende og moro for meg å se mine pebbles i bruk. Det å se at de brukes og at folk er så fornøyde med dem, er verdt all tiden jeg har brukt for å lage dem. Jeg vil takke alle som har deltatt!

Det skal altså trekkes to tilfeldige vinnere i tillegg til at jeg skal kåre det bidraget jeg liker best. I denne runden presenterer jeg vinnerene jeg har trukket ved hjelp av random.org. Det beste bidraget kåret litt senere, så følg med videre for å se om det blir akkurat deg.

Men så til vinnerene...

Random.org har plukket følgende vinnere:


Dette betyr at vinnerene er Marit og Kristian. Gratulerer så masse begge to! Jeg trenger adressene deres for å få sendt avgårde premiene deres.
Her er bilde av de to premiene:

Var du ikke den heldige? Følg altså med videre for å se om du er den heldige som får hedersprisen "Jeg beundrer" for det bidraget jeg liker best!

3 kommentarer:

marit sa...

Åååå, så gøy! Godt med litt flaks innimellom!
Digger pebblesene dine!

Larisa sa...

Congratulations to both the winners!

Elisabeth Helland sa...

Grattis til vinnerne!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin