søndag 4. desember 2011

Julekort i 6*3-format

Denne artikkelen er skrevet for "De kreative" på scrapping.no, den kan også leses her.

Jeg har denne gangen vært så heldig å få lov til å lage noe med digiale ark fra Rowan Tree Design. Kortene jeg har laget er i størrelse 6*3.
På dette kortet har jeg brukt 3 bilder fra ett av arkene. Jeg har printet ut bildene i små størrelser for å få plass på ett kort.

Her er bildene på nært hold. Bildet i midten er festet fast med 3D-limputer fra Glue Dots.

På bærene på bildet har jeg limt på små halvperler.

God jul-sirkelen er en Pebble  laget med en sirkel-mal fra StefNeff. Denne pebblesen ligger ute som en freebie i min blogg og kan lastes ned gratis her.

På dette kortet har jeg brukt et litt større bilde fra det samme digitale arket. Kortet er denne gangen laget i stående format.

Her er bildet på nært hold. Det er printet ut på vanlig kopipapir og deretter klippet ut.

Teksten er et stempel fra Kreativ Hobby. Det er stempler på lysegrønt papir og stanset ut med Spellbinder.

4 kommentarer:

lillesmor sa...

Stilig størrelse og flotte kort!
Du ble den heldige vinner av candyen min, så send meg en mail med adresse på lillesmor@gmail.com, så får du plutselig en pakke i posten.

Ha en fortsatt fin søndagskveld.

reiduns blogg sa...

dette kortet er stillig. <3 liker virkelig å se i bloggen din kristin.

Listaa sa...

Det var fine julekort. Kjekt å se at man kan få til fine kort i litt andre størrelser og.

Bætti sa...

Fy flate så fiiiiin

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin