onsdag 25. januar 2012

Ny jobb - AJ

Jeg har kastet meg på Art Journal-bølgen og her er min aller første AJ. Jeg har laget den med et tema som opptar meg mye om dagen. Jeg bytter snart jobb og jeg tenker mye på om jobbyttet byr på nye muligheter for meg, eller om det vil være skivebom. Imidlertid fikk denne siden meg til å få disse tankene litt vekk, så det fungerte som en terapi i seg selv å lage den.

Siden er laget i A5-format.

Teksten er skrevet for hånd og festet til underlaget med Multi-Medium. Stjernen er klippet ut av kartong og limt fast. Har pyntet med glitterlim i ulike fager rundt stjerna.

Her er den nederste teksten. Har laget litt grunge-stil på bakgrunnen også.

Har farget med blekk fra Maya Road i fargene brun og copper.

Har også pyntet med mikroperler i blå og brun.




Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin