lørdag 11. februar 2012

Hurra-kort

Dette kortet er laget for "De kreative" på scrapping.no. Kortet er også laget til februar-oppgaven av Scrap That Sketch på scrapping.no.

Dette kortet er laget med et digitalt stempel fra Redonkulous. Stemplet fargelagt i Photoshop før jeg printet det ut. På den måten sparte jeg meg for pirkeriene det ofte kan være å fargelegge motiver.
Kortet er laget i størrelse 6*6.

Motivet er altså fargelagt i Photoshop før jeg printet det ut. Har også lagt på skygge bak motivet slik at det skal få litt mer dybdeeffekt. Motivet og den dekorative sirkelen bak det, er stanset ut med Spellbinder-dies.

Jeg har pyntet langs kanten med diverse blomster fra Prima.

Teksten er deler av et stempel fra Kreativ Hobby. Jeg har klippet det ut og limt det fast.

Langs kantene på mønsterarket har jeg hatt en tynn kant med glitterlim. Jeg har i tillegg pyntet med litt washi-tape og halvperler øverst til venstre.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin