tirsdag 14. februar 2012

Nytt hjem-kort

Dette kortet er laget for "De kreative" på scrapping.no, det kan også sees her.

Paper Maze har de søte arkene og stemplene man kan tenke seg, og ikke minst gjør disse herlige strekene at noen gode barndomsminner dukker opp!
Jeg har lekt meg meg både ark og stempler og endte opp med å lage et ”Gratulerer med nytt hjem”-kort. Kortet er i størrelse 6*6.

Huset er et stempel. Jeg har fargelagt det med Copics før jeg klippet det ut og limte det på. På veggene har jeg brukt fargene E31, E35, E44, E47 og E49. På taket har jeg brukt fargene E04, E07, E08, E09 og blender. På takrennen har jeg brukt fargene N2 og N4. På pipen har jeg brukt fargene N2, N4 og N6. Runt hele motivet har jeg brukt fargen T1 for å lage skygge.

Over huset har jeg blåst liv i noen av mine gamle dies. Jeg har blant anner brukt en gammel sol-die fra QK.

Det hvite arket med de røde strekene på er et mønsterark fra Paper Maze. Jeg har klippet det ut og limt det på. Stemplet er et tekst-stempel fra Kreativ Hobby.

Jeg har valgt å dekorere kortet veldig enkelt inni. Jeg har kun brukt matter og laget et stort hvitt skrivefelt. Jeg har også her limt fast en bord med mønsterark fra Paper Maze med røde streker på.

Trærne er også et stempel fra Paper Maze. Jeg har fargelagt det med Copics før jeg klippet det ut. På trærne har jeg brukt fargene G24, G40, G82, G94, G99, E44, E47 og E49.

1 kommentar:

Linda sa...

Dette var et morsomt og annerledes kort. Veldig stilig :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin