søndag 18. mars 2012

Rosa kort

Dette kortet er laget for "De kreative" på scrapping.no, artikkelen kan også leses her.

Paper Maze har kjempeflotte og herlige produkter, bl.a. lekre ark. Jeg har laget en ganske enkelt rosa kort med mønsterark fra Paper Maze.Jeg synes arkene er så lekre i seg selv og flotte å kombinere, så jeg ønsket ikke å overpynte kortet.

Kortet er laget i størrelse 6*6.

Motivet er fra Magnolia. Det er stemplet på akvarellkartong, malt med Distress Ink og dereter klippet ut. Sirklene bak motivet er stanset ut med Spellbinder-dies.

Jeg har lagt mønsterark og karting lag på lag for å gi mer dybde og effekt på kortet.

I blondesirkelen har jeg festet en liten tag med teksten ”Til deg”.


1 kommentar:

Linda sa...

Nok en nydelig kreasjon fra deg. Flott kort :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin