tirsdag 3. april 2012

Minikort

Denne artikkelen er skrevet for "De kreative" på scrapping.no,den kan også leses her.

Jeg synes minikort er en kjekk ”oppfinnelse”. De er enkle å lage, de er dekorative, de trenger ikke hauger av pynt og de er flotte å ha liggende for å gi bort når man har behov for det. 

På disse kortene har jeg brukt de lekre arkene fra polske Galeria RAE. Arkene har en stor variasjon i farger og mønster, og siden de fleste av arkene er dobbeltsidig, er det veldig lett å finne egnede farger. 

Alle kortene jeg har laget er i 4*4-størrelse.

På dette kortet har jeg brukt et ganske mønstrere ark som bakgrunn. Jeg har ”duset” det ned et stort hvitt tekstfelt og enkel pynt.

På dette kortet har jeg vrukt et dust mønsterark. Jeg har pyntet opp med en dekorativt utstansing og tekst.

Dette mønsterarket fra Galerie RAE var utrolig vakkert synes jeg. Det har bare helt dus mønstring. Jeg har derfor kun pyntet det med tekst som er stemplet på og en utstanset fugl.

Dette mønstetarket var i utgangspuntet velidig mønstrete, men det ble utrolig dekorativt på et minikort. Har pyntet med blomster i samme farger som mønstringen.


Dette kortet har jeg valgt å holde i duse vårfarger. Har i tillegg pyntet med et dekorativt tekst-stempel og en utstanset fugl.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin