tirsdag 10. juli 2012

Digi-LOer

Denne artikkelen er laget for "De kreative" på scrapping.no, den kan også leses her.

Creativeqube har massevis av flotte digitale kits man kan kjøpe og laste ned. Fordelen med digitale elementer og slike kit, er at når man først har kjøpt det, kan man bruke det gang på gang så mye man orker. Elementene kan brukes til dene digitale LOer, eller man kan printe det ut og bruke på papir-LOer.

Jeg har laget to digitale LOer denne gangen. Begge sidene er laget i Photoshop, og jeg har kun brukt digitale ark og elementer fra Creativeqube.

På denne siden har jeg i hovedsak brukt elementer fra Seaside-kitet. Jeg har valgt å legge på skygge på noen av elementene. Noen av den digitale pynten har allerede skygge bak pynten, noe som gjør at den digitale siden får mer dybde. Jeg har valgt å stæsje siden ganske mye.


Denne siden valgte jeg å lage ganske enkel. Jeg har brukt ark og pynt fra ulike kit. Fordelen med å ha varisjon i digitale ark, er også at man kan klippe ut deler av dem og bruke bare noe av det dersom man vil det.



Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin