onsdag 19. september 2012

Lekker ramme til bilde

Denne LOen er laget for "De kreative" på scrapping.no, den kan også sees her. 

UniqueHobby har utrolig lekre laserkuttet papirpynt i alle mulig fasonger og mønstre. Jeg har falt pladask for disse produktene, og spesielt de lekre die cutsene som egner seg som rammer til bilder. Jeg har på denne LOen brukt en firkantet ramme med lekker kant rundt bak bildet. I tillegg har jeg brukt en liten sommerfugl, noen blader og en swirl. LOen er i Lettersize-format.


Bildet er klippet ut og limt rett på rammen.


På bakgrunnen har jeg laget noen duse splætter med Distress Stain i fargen Weathered Wood.


Sommerfuglen har jeg limt oppå blomsten med flytende lim.


De små bladene har jeg farget med Distress Stain i fargen Weathered Wood, latt tørke og så limt fast under blomsten.

Den lille swirlen har jeg limt fast delevis under og delevis over tekst-matten.

Bokstavene jeg har brukt er Tiny Alphas fra Making Memories og Thickers fra American Crafts.

2 kommentarer:

Linda sa...

Flott Lo med masse fine detaljer :)

Aquarell sa...

Kjempeflott LO, digger fargene på denne. :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin