mandag 8. oktober 2012

Julekort med ferdig motiv

Dette kortet er laget for "De kreative" på scrapping.no, det kan også sees her.

Hobby House har noen utrolig lekre toppers, altså ferdige utstansede biter med fargelagt motiv. Jeg har brukt et sånt motiv på dette kortet, sammen med ulike brads, rhinestone-swirl og en charm fra Hobby House. Mønsterarket jeg har brukt er fra Pion.


Jeg har klippet ut motivet siden det var ganske stort. Jeg har limt det fast til bakgrunnen med 3D-limputer.


På venstre side av kortet har jeg limt på en rhinestone-swirl.


Jeg har stanset ut kristorn-blader som jeg gar farget grønne. Jeg har limt disse under de små julestjernene. Jeg har også pyntet med en charm.


I det andre hjørnet har jeg limt fast perlebrads og en egenlaget pebble.




Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin