tirsdag 20. november 2012

Julepose

Denne posen er laget for "De kreative" på scrapping.no, artikkelen kan også leses her.

Jeg har laget en ganske enkel julepose med et herlig julemotiv fra Digital By Janet. Digital By Janet har noen fantastisk flotte digitale ark som egner seg til det aller, aller meste. På denne juleposen har jeg brukt en lekker julesirkel.


Motivet er printet ut på vanlig tynt printerark med min blekkprinter. Motivet er stanset ut med en sirkelpunch. Det samme er matten bak.


Jeg har pyntet med enkle juleblomster.


Nede i hjørnet har jeg brukt et godt, gammeldags lakksegl og stemplet preget det med God Jul.


Langs kantene har jeg stemplet og embosset med ulike grunge-stempler.

Baksiden er kun dekorert med mønsterpapir.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin