fredag 11. januar 2013

Brylluskort

Dette kortet er laget for "De kreative" på scrapping.no, det kan også sees her.

Jeg har laget et klassisk og enkelt bryllupskort med et nydelig brudepar-stempel fra Flonz. Stemplet er et clear-stamp som har et nydelig og tidløst motiv.

Jeg har lett for å ty tid rosa farger når jeg skal lage bryllupskort, men denne gangen valgte jeg bevisst å bruke litt andre farger enn de sukkersøte rosafargene.
Motivet er stemplet på glossy fotopapir. Denne typen stempel kan være vanskelig å få jevnt og fint, men med et godt underlag og godt papir å stemple på blir resultatet bra. Denne typen motiv er forresten også veldig fine å embosse.

Under motivet har jeg limt fast en blonde og et bånd fra Kort og Godt.

Jeg har pyntet med Prima-blomster som passet i fargetonen.


5 kommentarer:

Ida sa...

Dette var stilfullt og lekkert!:))
Flott motiv, og lurt når man kan bruke motivet på flere måter.
Ida

livmme sa...

det ble klassisk vakkert.
Kjempefint motiv her og som du sier; sikkert lekkert embosset.

Unknown sa...

Det kan av og til være litt vanskelig å bevege seg unna det sukkersøte når man lager et kort til brudepar. Det er jo tross alt kjærlighet og det er jo sukkersøtt. (I hvertfall i starten :p)

Men det ble jo helt fantastisk, likevel. Kjempeflott :)

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort! Vakkert stempel! Spennede å stemple på fotopapir!
Gjorde en tabbe og tok ut digi stempel på satin fotopapir. Farget med promarker, det ble riktig flott!
Men fargene lot seg ikke blende da...
Men moro å prøve når jeg først hadde gjort tabben!
Klem fra Anne-Eddie :)

iselinalbretsen sa...

det var et utrolig flott kort til bryllup! :D

Håper du blir med i utfordringen min:

http://iselinalbretsen.blogspot.no/search/label/utfordringer

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin