mandag 4. februar 2013

Fuglekort

Dette kortet er laget for "De kreative" på scrapping.no, det kan også sees her.

LunaGirl er en butikk med utrolig flotte digitale bilder og stempler. Jeg har lekt meg med noen av mine favoritter, herlig fuglemotiv og vintagebakgrunn.

Kortet er laget i 6*6-format og fuglen og bakgrunnen er printet ut på vanlig kopipapir med min blekkskriver. 




Jeg har klippet ut fuglen rundt selve motivet og limt det oppå vintagebakgrunnen med Multi Medium. Fuglen blir da sittende godt fast og motivet blir ikke bulkete etter limet. Motivet er limt fast på en matte jeg har farget mørk grå.



Jeg har valgt å pynte enkelt med en blomst og blader, som passer i fargene til fuglen. 



1 kommentar:

Kristina sa...

Ikke vanlig å se et slikt kort , er veldig glad for å se at det blir laget litt uten om det "vanlige" Sliter litt med det kjenner jeg ;-)
Lekkert kort var det !
Klem Kristina

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin