søndag 17. mars 2013

Timmy - LO til Skissedilla #202


Etter en lenger periode med scrappetørke, føler jeg at jeg omsider er litt i gang igjen. I dag kom scrappelysten sigende og det resulterte i en LO med vår nydelige Timmy. LOen er laget etter Skissedillas skisse #202, så denne leveres til den (frist 24.mars). Jeg ble veldig inspirert av den herlige skissen og har lekt meg med både oppsett og pynt.

LOen er laget i 12*12-format og jeg har brukt ulike produkter, lag og strukturer. Rammen rundt på LOen er chipboard fra Dusty Attic. Jeg har valgt å bruke både selve die-cut-rammen og den chipboarden som følger med i pakken og egentlig bare skal være støtte rundt rammen.

Her vises rammen bedre. Jeg har farget de med stempelputer fra Prima. Den ytterste er farget mørk brun, den innerste er farget lys blå. Dette matchet mønsterarket helt perfekt.

Bokstavene er chipboards fra Maya Road. Disse har jeg hatt liggende i mange år, og det føles ekstra godt å omsider få brukt dem. De er farget brune med samme stempelpute jeg har brukt på kanten av rammen. Under bokstavene har jeg pyntet med tyll.

Jeg har pyntet med ulike blomster som matcher i fargene

På bakgrunnen har jeg brukt en klokke-sjablong og laget dekor på bakgrunnsarket med Modeling Paste.

Langs kanten av bildet har jeg limt fast en metallpynt fra 7 Gypsies. Dette er også en gammel pynt jeg har hatt liggende i flere år.

Til høyre for bildet har jeg også pyntet med ulike blomster som matcher i fargene.

De to chipboard-sirklene er farget med stempelputer i samme farger som jeg har brukt på rammen.

Jeg har stemplet med sirkelstempel fra Dylusions. På noen av sirklene har jeg limt fast halvperler. Jeg har i tillegg splættet med Dylusions-sprayer i brun og blå-turkis farge.

Sirklene og halvperlene har jeg pyntet med flere steder på LOen.

Jeg vil til slutt takke Skissedilla for ei super skisse som jeg storkoste meg med i dag!


4 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Åhh...så gøy å se at du har laget LO igjen, håper på mange flere lekre ting fremover!
Herlig LO i nyyydelige farger! Digger bruken av medium i klokkesjablongen!

Cathrine sa...

En nydelig LO...

Herlig blå farge, og en absolutt nydelig pus... :o)

Klem

Anne-Eddie sa...

Knallfin!! Mengder av fine detaljer og du forklarer så godt hva du har brukt!! (så trenger jeg ikke å lure..) Ha en fin uke! Klem fra Anne-Eddie :)

Beate sa...

Nydelig puse-LO:) Mange herlige detaljer.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin