onsdag 3. april 2013

Bursdagskort

Dette kortet er laget for De kreative på scrapping.no, det kan også sees her.

Jeg har laget et fargerikt bursdagskort med stempler fra Kreativ Hobby. Motivstemplet heter  Jente med ballong”. Mønsterarket jeg har brukt er fra American Crafts. Blomsten er fra Prima.

Motivet er fargelagt med Copics. Til hud har jeg brukt E0000, E000, E11 og E21. Til shorts har jeg brukt BG000, BG01, BG02, BG05. Til trøye har jeg brukt R83, R85, R89. Til ballong har jeg brukt Y11, Y18, Y38.

Teksten er stemplet på et ark, klippet ut og limt fast.

Blomsten er en lekker filtblomst fra Prima.

Kantene er stanset ut med den såkalte ”bartepunchen” fra Martha Stewart.

Inni kortet har jeg pyntet enkelt med matte og skrivefelt.



2 kommentarer:

Aquarell sa...

Kjempeflott og fargerikt kort.
Den punchen er så fin, har den selv og bruker den mye. :)

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort med glade vårfarger!! Klem fra Anne-Eddie ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin