torsdag 11. april 2013

Fargerik LO

Denne LOen er laget for De kreative på scrapping.no, den kan også sees her.

American Crafts har noen fantastiske produkter i utrolig lekne farger. Jeg har utfordret meg selv litt, og laget en fargerik LO denne gangen. LOen er i lettersize-størrelse. 

Bokstavene er fra American Crafts. De oransje er Thickers, men de grønne er stickers.

Jeg har splættet litt på bakgrunnen med Distress Stains. Oppå der har jeg limt fast sirkelpynt fra American Crafts.

Sikk-sakk-arket er klippet ut av av et ark i en 6*6-blokk. Stickersen oppå arket er også fra American Crafts.

Sirkelen med fotoapparat inni matcher også fasongen på utstansingen på arket under.

Nederst i hjørnet har jeg pyntet med Washi-tape jeg hadde liggende. De små husene er stickers fra American Crafts.

Jeg har pyntet LOen med de utrolig kule tabsene som Ann Kristin har laget. Tabsene ligger ute som freebies i bloggenes hennes. Disse og masse andre lekre saker, kan gratis lastes ned der.

Her er en annen tab fra Ann Kristin som matchet perfekt i fargen.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin