fredag 26. april 2013

LO med chipboard og die cuts

Denne LOen er laget for De kreative på scrapping.no, den kan også sees her.

Jeg har vært så heldig å få lov til å scrappe summer85 sitt bilde av hennes flotte datter. Det var utrolig morsomt og utfordrende å lage en anderledes LO enn hva jeg vanligvis gjør.


På LOen har jeg brukt chipboard ”Wattle Blossom” fra Dusty Attic. Jeg har brukt dies fra Memory Box, det er ”Loopy rings” og ”Astrid Circle”. Alt selges hos Scrapsmart.

Bakgrunnsarket og vimplene jeg har brukt er fra UHK.


Chipboarden er farget med Dylusions. Jeg har først sprayet den i lilla-fargen, og deretter med hvit. Dette gjør at den får litt mer sjatteringer og en dusere farge.

Jeg har limt fast små halvperler her og der på chipboarden.

Under chipboarden har jeg limt fast en utstanset die cut. Jeg har brukt Loopy rings til utstansingen. Den hvite strukturen på bakgrunnsarket er Modeling Paste påført gjennom en sjablong.

Under bildet har jeg limt fast en utstanset diecut. Den er stanset ut av Astrid Circle.

Vimplene er klippet ut, og deretter fått et svakt stempeltrykk oppå seg.

Splættene på bakgrunnsarket er fra Dylusions-spray i lilla farge.

1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Kjempeflott LO, fin bruk av et herlig bilde! Klem fra Anne-Eddie ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin