torsdag 9. mai 2013

Gjesp

Denne LOen er laget til Skissedilla sin utfordring #209 (frist 12.05) og Papirdokkene utfordring #47 - Metall (frist 25.mai).
 
LOen er med bilde vår kjære pusegutt Timmy. Jeg har storkost meg med denne LOen, spesielt siden bakgrunnen er laget helt fra bunnen av selv. Har laget den med utgangspunkt i et akvarell-ark, og deretter lekt meg med Relieff-pasta og Dylusions-sprayer.
 

Bildet er, i mine øyne, et skikkelig blinkskudd. Bildet er tatt i fjor sommer, når Timmy lå ute på bordet og koset seg.

Jeg har pyntet med ulike blomster fra Prima og små roser.


Jeg har pyntet med en metallpynt fra Prima, som er toppen av en glidelås. Synes denne ble veldig søt på LOen. Under der har jeg en treramme jeg har malt, samt ulike washi-tape og en bit av overlay fra Prima.

Bokstavene er Thickers fra American Crafts.

Jeg har limt litt av samme overlayen øverst i ventre hjørne.

Jeg har lagt på litt ekstra effekt med å påføre glitterlim på bakgrunnen med bølgepapp.

Her er litt av bakgrunnen. Jeg hadde først på relieff-pasta som jeg dro utover arket. Deretter tok jeg på noen dråper med ulike farger Dylusions-sprayer og dro dette utover igjen. Jeg har også bevisst laget ekstra struktur på bakgrunnen ved å varme opp alt sammen slik at det begynte å boble litt. Ble en stilig effekt synes jeg.


1 kommentar:

ScrapArtDesign sa...

Amazing background! Like the colors! Thank you for playing with us at Skissedilla!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin