tirsdag 28. mai 2013

Konfirmasjonskort

Dette kortet er laget for Kreativ Hobby, det kan også sees

Jeg har laget et konfirmasjonskort med flere av de nye stemplene fra Kreativ Hobby. Jeg har brukt stemplene "Dressjakke i ramme - gratulerer", "Kjære konfirmant", "Steampunk hjørne" og "Steampunk stor collage - grunge".

Motivet er stemplet på kraft-kartong og svertet langs kantene med Distress Ink stempelpute i fargen Brushed Corduroy.

Teksten er stemplet på kraft-kartong og stanset ut med en die etterpå.

Langs kantene har jeg stemplet med steampunk-hjørnet. Jeg har stemplet det litt grovt og ikke "perfekt" for gi det hele en litt tøffere effekt.

Inne i kortet har jeg laget en enkel skrivematte hvor jeg har stemplet kantene med steampunk-hjørnet og steampunk-collage-stemplet.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin