torsdag 6. juni 2013

Venne-kort

Dette kortet er laget for De kreative på scrapping.no, det kan også sees her.

Marianne Design har massevis av ulike dies som passer til ulike stiler og prosjekter. Jeg har falt pladask for de nye vintage-pregede diesene. Jeg har derfor laget et kort med den lekre vifte-diesen LR0264. I tillegg har jeg brukt det lekre stativet til å lage en holder for kortet, stativet har nr LR0266. Motivet på kortet er fra Nicecrane.

Her er bilde av dies-settene jeg har brukt.


Her er kortet sett fra siden, slik at det er lettere å se hvordan det lekre stativet fungerer.

Her er stativet uten kortet. Det består av to lag, noe som gjør at man har masse muligheter til å variere både stil og farger. Dersom man ønsker det, kan man også bruke lagene hver for seg.

Viften er stanset ut i to ulike farger og limt oppå hverandre. Det øverste laget er svertet og distresset for å gi det litt ekstra effekt. Midt på viften har jeg limt fast utstanset tekst.


Motivet er printet ut, klippet ut og limt fast med 3D Gluedots.

Jeg har pyntet med blomster fra Prima og Kort og Godt.




1 kommentar:

Nicecrane Designs sa...

Amazing creation Krstine,,,,, love these stunning die cuts,,,,,,, OMG,,,, they are so differents exceptionally ........ Love your color combo,,, and the way you get this incredible vintage style on my adorable pict,,,,,,,,, You are a rock Kristin.Thanks million.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin