tirsdag 9. juli 2013

Bryllupskort

Dette kortet er laget for Team Scrapping på scrapping.no, det kan også sees her.

Jeg har laget et bryllupskort med et av de lekre motivene fra et av Digital Paper by Janet sine kjempeflotte digitale ark.

Kortet jeg har laget er i 6*6-format.

Motivet er printet ut på Nille skissepapir. Jeg har gitt det en hinne med UTEE også for å gi det mer effekt.

Hjertet er stanset ut av en Magnolia-die. Navnene og dato er printet ut, klippet ut og limt fast.

Jeg har pynet med både bølgepapp og gammel bokside. Langs kantene her og der har jeg stemplet med kaffesøl-stemplet jeg selv har designet. Dette stempler fås kjøpt hos Kreativ Hobby.

Øverst i hjørnet har jeg pyntet med en chipboard.

Langs kantene her og der har jeg embosset med UTEE i fargen Pearl.

Inne i kortet har jeg svartet kantene og stemplet med et dekorstempel.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin